zondag 6 augustus 2017

Carols of Christmas Bundle by Stampin' Up!

Nu al kerststempels en of -dies bestellen?

Ja je leest het goed, je kan nu al dit super leuke Carols of Christmas stempelset bestellen.

De nieuwe catalogus gaat 1 september pas in maar voor deze stempels en dies is er een uitzondering gemaakt en kan je hem nu al preorderen. 
Heb je je dit jaar voorgenomen om op tijd met je kerstkaarten te beginnen dan is dit je kans.

Bestel je de stempels en dies als bundel dan krijg je 10% korting.
De bundel in clear kost €54,- en in hout €63,-

Maar je kan natuurlijk ook alleen de stempels of de dies bestellen.
Het stempelset in clear kost €24,- en in hout €34,-
De card front builder thinlits dies kosten €36,-

Kijk snel naar het leuke filmpje.

Veel kijkplezier!


Zelf heb ik voor de Duitse stempels besteld omdat ik de tekst Stille Nacht net wat leuker vind.



Wil je gebruik maken van deze leuke preorder?
Mail me dan op brigittevanboesschoten@gmail.com en ik verzorg je bestelling graag.
Laat het me ook weten als je vragen hebt, ik beantwoord ze graag.

Groetjes Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten